+45 86 67 67 30 | KONTAKT OS

0item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

Angles90

Angles90 Dynamiske træningsgreb

Et simpelt design, som er tilpasset din hånd, og først og fremmest giver dig et solidt greb. Derudover tillader træningsgrebene, at du kan rotere i både håndled, albuer og skuldre, så din trækbevægelse får et mere naturligt forløb. Biomekanisk set, så er du bedre stillet og de rette muskler bliver aktiveret. Dette optimerer dine trækbevægelser og du får et bedre resultat ud af dine anstrengelser. Brug dem til pull-ups, dødløft, i maskiner i fitnesscentret og lignende. Du kan også vælge det komplette Athlete Set, hvor du også får træningselastikker og stropper, så du kan udnytte de klassiske fordele ved slyngetræning.

Angles90

Sorter faldende

   

3 vare(r)

Sorter faldende

   

3 vare(r)

Øget muskel aktivering med Angles90 greb

Biomekanisk set, så er du med de smarte træningsgreb bedre stillet og de rette muskler bliver aktiveret på grund af muligheden for en anderledes arm/skulder/håndstilling. Det kan optimere fx din trækbevægelse og du kan få et bedre resultat ud af dit hårde arbejde. 

Angles90 - og udbyttet for atleten

En af dem, der har gjort sig tanker omkring Angles90 træningsgrebene og hvilke muligheder der er for både atleter og for dig, som træner for at holde dit fit og stærk til at klare hverdagens udfordringer, er NHL & NFL Athletes Coach, Dr. Joel Seedman fra Advanced Human Performance. I denne artikel gennegår han blandt andet en række overkropsøvelser, hvor brugen af Angles90-træningsgreb giver en klar fordel.

Greb til træningsmaskiner, powerbands, pullup bar, og lignende

Angles90-greb kan fæstnes til virkelig mange forskellige ankerpunkter. Det er nærmest kun fantasien, der sætter grænser. Fx vil du i rigtig mange kabeltrækmaskiner i fitnesscentret kunne fastgøre træningsgrebene til stangen eller i stedet for håndtag, og på den måde udnytte at du får et biomekaniske anderledes grundlag for din træning, hvor du fx øger din muskelaktivering i lats, skuldre, o.s.v. alt afhængig af øvelsen.

Træner du hjemme eller udendørs og vil fx lave Pull-ups, så led efter et solidt ankerpunkt og sæt enten Angle90-træningsgreb op alene eller kombiner det med forlængerstroperne (fx hvis du finder en ikke helt horisontal gren på et træ der kræver at du kan indstille længden af det ene greb anderledes end det andet).  

Vi bruger cookies

Vi bruger cookies

Når du bruger activeaid.dk accepterer du brugen af cookies, som er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men som også giver info om hvordan du bruger siden, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.