Angles90 Greb

Sæt med 2 Angles90 greb - brug dem til dine pull-ups, rows, maskiner, vægtstang, etc. Ergonomisk korrekt træning, som skåner dine led - og sørger for rekruttering af bredere muskelgrupper. Testet til at kunne klare op til 360 kg (180kg pr. greb)
379,00 kr

+45 86 67 67 30

Hurtig levering

Fri fragt over 500,-

Angles90 Dynamiske træningsgreb


Hvorfor bruge Angles90 Greb?

Ved at ændre dine grebspositioner med Angles90 udfører du, biomekanisk set, en helt anden øvelse. Dette aktiverer nye muskelfibre, og når du tilføjer et roterende greb, vil dine lats f.eks. opnå en bedre spænding/sammentrækning. 


Øget bevægeudslag med Angles90 håndtag

Lad ikke de statiske stænger eller greb begrænse dig. Med Angles90 udvider du bevægeudslaget for stort set alle dine trækbevægelser. I lat pull downs og rows forlænger du selve pull-bevægelsen. I pull-ups oplever du dine lats blive mere intenst aktiveret. 


Få Mind-Muscle Connection

De mere naturlige trækbevægelser gør, at du kan fornemme din ryg og hver bevægelse mere præcist og intenst. På samme måde bliver f.eks. dine arme mere aflastet, når du ubevidst bruger de små mikrobevægelser, der rammer den muskulatur, du ønsker at træne i langt højere grad.  

  • Reducerer risiko for ledskader >> mere naturlige grebspositioner 
  • Højere muskelstimuli >> større bevægeudslag (ROM) 
  • Mere funktionel træning >> kræver højere spænding i kropskernen.

 

Detaler om Angles90

  • Håndtagene kan indstilles i længden
  • Testet til 360 kg (180 kg pr. greb)
  • Sæt dem op i overhead bars, til vægtstang, etc.
  • 3 grebsfunktioner (ergonomisk, power og forarmsstyrke)
  • Kan kombineres med Powerbands og forlængerstykker 

 

Læs mere om det komplette Angles90 Athlete Set.

 

 


 

Angles90 greb overhånd Angles90 dynamiske træningsgreb                                 


Håndstilling uden Angles90

Når du tager horisontalt greb på en bar i en traditionel workout, så tvinges dine håndled og/eller skuldre ud af deres naturlige, neutrale position. Disse unaturlige grebspositioner (overhånds og underhånds) anstrenger dine led og ledbånd. Langt de fleste koncentionelle træningsprogrammer tager stadig udgangspunkt i trækøvelser med disse grebspositioner.

 

træningsgreb til fx pullups og dødløft Angles90

Håndstilling med Angles90

Ved hjælp af Angles90 grebene kan du opnå 2 naturlige, mere ergonomiske grebspositioner i din træning. På den måde kan du forebygge skader og opnår bedre muskelstyrke.

  • Ved Pull-ups og lat-pulldowns: Roter fra overhåndsgreb til underhåndsgreb 
  • Ved dødløft og shrug: Brug neutralt eller minimalt roteret greb
  • Ved vægtstang eller row i maskine: Start rotationen fra enten overhånds- eller overhåndsgreb

 

Skriv din egen anmeldelse
Du anmelder:Angles90 Greb
Din bedømmelse

Vores mest populære